bqp

Skip to Main Content »

Search Site

You're currently on:

Retourzendingen

Contact

Bestelprocedure

Garantie

Betalingsmogelijkheden

Verzendkosten

Levertijden

Klantenservice

Herroepingsrecht

Klachten



Het is altijd mogelijk om contact op te nemen met Bakker’s Quality Products vof voor vragen, opmerkingen, klachten, etc. Wij staan je graag te woord.
Wellicht dat we je vraag hier al kunnen beantwoorden. Hieronder zie je een aantal vaak gestelde vragen en de antwoorden daarop:

V: Hoe kan ik iets bestellen?
A: Klik hier voor uitleg over 
de bestelprocedure

V: Geeft Bakker’s Quality Products vof korting, hoe werkt deze?
A: Bakker’s Quality Products vof. Stunt niet met kortingen, wij houden de markt scherp door eerlijke prijs te handhaven


V: Hoe stuur ik iets retour (past niet, niet gewenst, defect)?
A: Klik hier voor uitleg over 
retourzending

V: 
Ik kan niet inloggen, wat moet ik doen?
A: Probeer alsjeblieft een nieuw wachtwoord aan te vragen. Je krijgt dan een nieuwe opgestuurd via de mail.  Anders worden er meerdere wachtwoorden verstuurd. Klik hier om een Wachtwoord aan te vragen 
https://www.bakkersqualityproducts.nl/index.php/customer/account/forgotpassword/ .


V: Waar blijft mijn bestelling?
A: Op de bevestiging email staat de volgende tekst 
Bedankt voor uw bestelling via Bakker´s Quality Products. Wij proberen uw bestelling binnen 3 tot 5 werkdagen bij u te laten bezorgen. Indien u vragen heeft, neem dan gerust contact op via info@bakkersqualityproducts.nl of telefonisch 0031 035-582 6223. Mocht je bestelling al verstuurd zijn, krijgt van PostNL een email met daarop de barcode en een vermoedelijke afleverdatum en tijd. Op de zelfde email staat een link met uw barcode van PostNL. Kijk alsjeblieft eerst in je Track & Trace.


V: Kan ik iets toevoegen aan een bestelling die ik heb afgerond?
A: Nee. Helaas is het alleen mogelijk om een bestelling (gedeeltelijk) te annuleren. Artikelen toevoegen is niet mogelijk. U kunt altijd nog een bestelling plaatsen via de bestelprocedure, mocht uw bestelling nog niet zijn verwerkt dan worden deze bestellingen samen gevoegd tot 1 bestelling. Komt u boven €.100,00 dan wordt de betaalde verzendkosten terug betaald.

V: Kan ik mijn bestelling zelf annuleren?
A: Zelf je order annuleren kan helaas niet. Neem hiervoor contact op via de telefoon 
contact

V: Een artikel is kapot gegaan/kapot aangekomen, wat kan ik nu doen?
A: In geval van defecten, stuur dan alsjeblieft een mail naar 
info@bakkersqualityproducts.nl met daarin:

1. Duidelijke foto('s) van het defect/gebrek, zodat we de situatie kunnen beoordelen;
2. Onder vermelding van het ordernummer;
3. Graag een omschrijving van het probleem, zodat we direct weten wat er aan de hand is.

Wanneer wij de mail ontvangen met daarin foto's en het ordernummer, kunnen wij wellicht een passende, adequate oplossing bieden. Defecte artikelen hoeven niet altijd meteen retour. Die beslissing kan gemaakt worden zodra het probleem is beoordeeld door middel van foto's.

V: Wat kost het om mijn bestelling te versturen?
A: Klik hier voor informatie over 
de verzendkosten


V: Ik heb mijn bestelling nog niet, terwijl deze wel verstuurd is. Wat kan ik doen?
A: U krijgt van PostNL een email met daarop de barcode en een vermoedelijke afleverdatum en tijd. Op de zelfde email staat een link met uw barcode van PostNL. Kijk alsjeblieft eerst in je Track & Trace.

 

V: Kan ik telefonisch bestellen?
A: Het is helaas niet meer mogelijk telefonisch een bestelling te plaatsen. Alle bestellingen gaan via de website.

Bij problemen kan u altijd met de klantenservice bellen, wij helpen u graag.

V: Kan ik mijn bestelling komen ophalen?
A: Ja. Wij mogen geen winkelactiviteiten voeren, echter is het wel mogelijk om bij het bestellen te kiezen voor de optie zelf afhalen en contant te betalen bij Bakker’s Quality Products vof


V: Ik ben een bedrijf in het buitenland, kan ik een factuur zonder BTW krijgen?
A: Onze website geeft geen prijzen zonder BTW aan. In dat geval plaats je een bestelling en betaalt inclusief BTW.  Wanneer je de order hebt geplaatst en een ordernummer hebt gekregen, stuur je een mail met je ordernummer, IBAN & BIC nummer en BTW nummer naar info@bakkersqualityproducts.nl. Wij zullen het verschilbedrag van je bestelling dan terug boeken. Op de dag dat het pakket verstuurd wordt, ontvang je een factuur zonder BTW.

V: Kan ik gesponsord worden en zo ja, hoe werkt dat?
A: Bakker’s Quality Products vof sponsort helaas geen losse activiteiten.

 

V: Ik wil mij aan  /afmelden voor een nieuwsbrief van  Bakker’s Quality Products vof, hoe doe ik dat?
A: Je kunt jezelf aanmelden bij het aanmaken van een account bij 
www.bakkersqualityproducts.nl , ook kan je door in te loggen op je account wijzigingen doorvoeren aan of afmelden https://www.bakkersqualityproducts.nl/index.php/newsletter/manage/ . Mocht het niet lukken, stuur dan een mail met het e-mailadres


V: Ik krijg betalingsherinneringen, alleen deze wil ik niet ontvangen/heb ik al betaald. Wat kan ik doen?
A: Stuur dan alsjeblieft een email naar info@bakkersqualityproducts.nl met daarin het factuurnummer. Als je geen factuurnummer hebt, stuur dan alsjeblieft je klantnummer. Ook kan u telefonisch tussen 10:00 & 15:00 op werkdagen contact opnemen met Bakker’s Quality Products vof.

V: Ik heb iets terug gestuurd/geannuleerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?
A: Wanneer wij iets retour ontvangen, proberen wij het zo snel mogelijk te verwerken. Wanneer het verwerkt is, streven wij er naar het bedrag direct, doch uiterlijk binnen 5 werkdagen terug te storten.

 

V: Bij enkele bedrijven kan ik extra garantie of extra zekerheid inkopen
A: Dit kan bij ons niet. Al onze producten voldoen aan de eisen en kwaliteit. Wij handteren daarom alleen de fabrieksgarantie, mocht een fabrikant de mogelijkheid aanbieden dat er extra garantie ingekocht kan worden, dan geven wij dit aan bij het betreffende artikel en krijgt u ook de optie om de extra garantie aan te kopen.

V: Ik ben op www.bakkersqualityproducts.nl gekomen via Beslist.nl/Marktplaats.nl, echter daar stond een andere prijs dan op de website. Hoe kan dat?
A: Soms hebben wij een weekactie of een Dag knaller. Deze prijzen worden overgenomen door externe websites zoals Beslist en Marktplaats. Echter doordat deze prijzen dynamisch zijn en vaak veranderen, duurt het even voordat andere websites (waar wij overigens geen invloed op hebben, want wij zijn Bakker’s Quality Products vof, niet Marktplaats of Beslist) dit updaten. De prijzen op de website van 
www.bakkersqualityproducts.nl  zijn geldend.

V: Het lukt mij niet om te bestellen/registreren, waar ligt dat aan?
A: Het kan zijn dat je op een tablet of smart Phone werkt. De website 
www.bakkersquaqlityproducts.nl  werkt niet compleet naar behoren op sommige tablet / smart Phone. Wij adviseren je om het even te proberen op een PC of laptop. Soms geven oudere versies van Internet Explorer ook foutmeldingen. Wij adviseren om bijvoorbeeld Chrome te gebruiken. 

Om contact op te nemen met 
www.bakkersqualityproducts.nl  kun je terecht op de contactpagina

Retourzendingen
Door een e-mail te sturen naar 
info@bakkersqualityproducts.nl met daar op vermeld uw klacht of reden van terugzending, U bent niet verplicht de reden te vermelden. Echter bij ondeugdelijkheden en kleurverschillen of niet voldoen aan uw verwachting, kan het ons weer helpen met oplossen. Tevens bij defecten is het handig om foto’s te maken en ons toe te emailen. Ook kan u telefonisch tussen 10:00 & 15:00 op werkdagen contact opnemen met Bakker’s Quality Products vof.

Indien je een ander product, bijvoorbeeld om reden van een andere maat of kleur, wenst te ontvangen, kun je dit gemakkelijk doen door het product opnieuw te bestellen via de web-shop. Je ziet dan meteen of het product beschikbaar is. Je dient dan wel opnieuw te betalen. Helaas is om technische redenen het niet mogelijk betalingen met elkaar te verrekenen. Na ontvangst van jouw retourzending (en uiterlijk binnen 14 dagen na voormelding retour) wordt het terug te ontvangen bedrag (aankoopbedrag, eventuele verzendkosten en betaalkosten*) binnen 2 werkdagen (streven is zelfde dag) op de rekening teruggestort. Indien het pakket niet binnen 14 dagen na voormelding onbeschadigd is ontvangen kan terugbetaling worden opgeschort. De verzender blijft tot in ontvangst name van de zending verantwoordelijk). Beschadigd ontvangen producten (transportschade) dienen direct gemeld te worden aan de klantenservice, voorzien van foto's. Wij zullen dan direct zorgen voor directe omwisseling voor een nieuw exemplaar. Later gemelde beschadigde ontvangen producten worden beoordeeld als defecte producten vallend onder garantie en worden gerepareerd, dan wel vervangen. Dit mede afhankelijk van de ingebruikname- of in bezit-duur.

Bij volledige retourontvangst wordt het geheel betaalde bedrag teruggestort. Bij ontbinding van de koopovereenkomst zullen de retourkosten altijd vergoed worden. Onder het hoofdsdtuk 
herroepingsrecht kan je zien hoe dit te doen.

Retourzendingen en cadeaus van Bakker’s Quality Products vof biedt in enkel geval tijdens acties cadeaus aan, gekoppeld aan minimale aankoopbedragen. Indien bij retour zenden een cadeau niet (conform voorwaarden voor retourzending) mee terug wordt gezonden en het aankoopbedrag onder het minimale aankoopbedrag uitkomt voor verzending en of verkrijging van het gratis cadeau, wordt 100% van de reguliere, in de actie vermelde cadeauprijs in rekening gebracht.

Voorwaarden voor retourneren: 
- De zichttermijn van 14 kalenderdagen na afleverdatum is nog niet verstreken;
- Het artikel is schoon, compleet en onbeschadigd (Je kunt het product beoordelen zoals in een winkel, niet uitgebreid testen!);
- Het artikel is niet gebruikt;
- De (fabriek)verpakking is origineel, onbeschadigd indien redelijkerwijs mogelijk en niet door je beschreven;
- De retourzending wordt degelijk verpakt zodat artikelen niet tijdens het transport kunnen beschadigen;
- Productverpakkingen dienen in een extra (verzend)doos verstuurd te worden. Verpak bijvoorbeeld de originele schoenendoos of scheerapparaat-koffer in een om-doos zodat ook deze verpakking tijdens transport niet beschadigt;
- Indien niet aan bovenstaande regels wordt voldaan wordt bij inname de geleden schade voor Bakker’s Quality Products vof in rekening gebracht. Bij niet als nieuw te verkopen producten bedraagt de schade maximaal 100% van het aankoopbedrag;
- Voor retourzendingen vanuit het buitenland gelden andere voorwaarden*.

Kosten bij retourzendingen 
Je kunt bij Bakker’s Quality Products vof kosteloos eenmalig jouw producten die middels Post.NL retourneren binnen de zichttermijn ( u betaald eerst zelf de verzendkosten, die wij weer bij terugbetaling vergoeden) indien je de verzendwijze hanteert zoals aangegeven in de voorwaarden. op pallet of los (bijvoorbeeld kruiwagens, tyleen-slangen, grote drinkbakken en dergelijke) vallen buiten de gratis retourservice en dienen voor eigen rekening retour gestuurd te worden. Bakker’s Quality Products vof kan het retourtransport voor jou organiseren, maar zal de kosten hiervoor in rekening brengen (kosten bedragen ten minste 25 euro met een maximum van 200 euro). Echter, bij een andere keuze voor de wijze van retourneren (bijvoorbeeld andere transporteur, aangetekend, spoed, koerier, rembours, antwoordnummer, etc.) worden, indien geen schriftelijke toestemming van Bakker’s Quality Products vof is verkregen, geen declaraties van verzendkosten geaccepteerd

- Ruilingen en/of teruggaven die niet binnen 14 dagen na levering worden aangemeld en aansluitend binnen 14 dagen worden opgestuurd, worden 
niet geaccepteerd en verwerkt;
- Artikelen die door het niet degelijk verpakken van jouw retourzending beschadigd zijn, worden verminderd met de schadewaarde, terugbetaald. 
Indien het artikel niet als nieuw verkocht kan worden kan de schade oplopen tot 100% van de aankoopwaarde;
- Producten vervuild (met bijvoorbeeld dierenharen) worden beoordeeld als beschadigd. Kosten van het verwijderen van vuil (mits mogelijk zonder veel moeite, bijvoorbeeld enkele haren) worden als schade ingehouden op het retourbedrag. Wij raden aan hier rekening mee te houden bij het passen van producten (gebruik bijvoorbeeld altijd een onderdeken of bed-laken bij het passen van dekens);
- In geval van gedeeltelijke retourzending wordt alleen het betreffende goederenbedrag gecrediteerd, onder eventuele inhouding van schoonmaak-, vracht- of rembourskosten.
- Niet geaccepteerde goederen kunnen, na betaling van verzendkosten, naar je worden teruggestuurd. Bakker’s Quality Products vof draagt geen verantwoordelijkheid voor, en faciliteert geen opslag van niet geaccepteerde goederen;
- Bij een annulering van een order of retour zenden van een gehele order ontvang je het aankoopbedrag, inclusief eventuele verzend- en betaalkosten retour indien aan de voorwaarden is voldaan.

*Retourzendingen vanuit het buitenland.
Voor retourzendingen vanuit het buitenland, anders dan in geval van aangetoonde garantiegevallen of in geval van aantoonbare leveringsfouten, draagt de verzender zelf de kosten. Ook in geval van garantie dienen de producten op de goedkoopste wijze verzonden te worden (inclusief tracking). Kosten voor andere wijze van vervoer, zoals express-service, aangetekend, rembours en dergelijke worden niet vergoed. Voor verzendkosten boven de €16,95 dient eerst toestemming gevraagd te worden aan de klantenservice. Verzending van grote artikelen of pallet leveringen dienen in geval van garantie altijd in overleg plaats te vinden.

Retourpakket verzenden 
Indien door het retour zenden het restant aankoopbedrag onder een verzendvrije drempel komt, worden verzendkosten voor de retournering in rekening gebracht. Als een gedeelte van de bestelling retour komt, dan krijgt u de verzendkosten voor de heenzending niet terug. Dus, indien een order gedeeltelijk wordt geannuleerd kunnen actievoorwaarden (kortingsbonnen, geen verzendkosten, actiecodes enz.) die gekoppeld zijn aan een minimale besteding aanleiding zijn voor een afwijkende terugbetaling.

Wijze van aanbieden:
- Pakketten welke door ons met PostNL geleverd zijn kunnen kosteloos geretourneerd worden via een PostNL, mits niet groter dan 1 meter of zwaarder dan 30 kg. Indien noodzakelijk kun je er twee pakketten van maken, als hiermee de lengte onder de 1 meter per pakket komt, en/of het gewicht onder de 30 kg per pakket komt;
- Je kunt de dichtstbijzijnde PostNL afgifte punt opzoeken op 
http://www.postnl.nl/locatiewijzer/#/?centerLat=52.304862&centerLng=4.945830999999998&zoom=8;


Tegoed na retourzending 
Mocht er na ontvangst en het verwerken van jouw retourzending een tegoed zijn ontstaan, dan wordt dit zo spoedig mogelijk, streven is binnen 2 werkdagen, automatisch teruggestort op het bij ons bekende rekeningnummer. Mocht je na 10 werkdagen na de ontvangst van jouw retourzending nog geen geld of goederen ontvangen hebben; neem dan contact op met de afdeling klantenservice. Terugbetaling vindt plaats uiterlijk na 14 dagen na retourmelding, mits conform voorwaarden ontvangen.

Let op! Jouw retourzending kan pas in behandeling worden genomen als je Bakker’s Quality Products vof eerst per Email hebt geïnformeerd en antwoord van Bakker’s Quality Products vof hebt ontvangen voor de retour zending. Let op! Vergeet niet het reeds aanwezige label van het pakket te verwijderen!!! 

Invullen van de retourreden is niet noodzakelijk, maar geeft ons duidelijkheid over wat voor actie je verwacht (reparatie, defect product of iets dergelijks). Noteer in ieder geval alle producten die retour komen op het formulier (met artikelnummers), zodat de inhoud van het pakket op volledigheid kan worden gecontroleerd.

Contact


Het is altijd mogelijk om contact op te nemen met Bakker’s Quality Products vof voor vragen, opmerkingen, klachten, etc. Wij staan je graag te woord.
Wellicht dat we je vraag hier al kunnen beantwoorden. Op deze pagina zie je een aantal vaak gestelde vragen en de antwoorden daarop.

Mailen
Wij streven ernaar om mails binnen 2 werkdagen te antwoorden.
Is jouw vraag dringend? Dan verzoeken wij je telefonisch contact op te nemen.
De status van jouw bestelling kun je online volgen, nadat je ingelogd bent.

Voor vragen over jouw bestelling:
info@bakkersqualityproducts.nl.

Voor verkoopinformatie en klachten:
info@bakkersqualityproducts.nl.

Voor overige vragen:
info@bakkersqualityproducts.nl.


Bakker’s Quality Products vof
Schakel 66
1231SZ Loosdrecht


Let op! Producten ophalen en betalen is mogelijk mits afgesproken bij bestelling of telefonisch na plaatsen bestelling.
Wij voeren geen winkel activiteiten op dit adres.

Telefoon: 035 - 582 6223
Bereikbaar maandag t/m vrijdag van 10.00 - 15.00 uur

KVK-nr.: 301117559
BTW-nr.: NL813341541B01

Iban: NL21INGB0009599632

BIC: INGBNL2A

VWA Veterinair controlenummer: 20362

Bestelprocedure

Bestellen bij 
www.bakkersqualityproducts.nl gaat alleen via de website. Het is in het principe niet mogelijk om telefonisch te bestellen!
Bij 
www.bakkersqualityproducts.nl is het veilig en eenvoudig om te bestellen:


1. Winkelmand
In stap 1. zie je een overzicht van de door jou toegevoegde artikelen aan de winkelmand.
Hierbij wordt elk artikel afzonderlijk weergegeven en kun je desgewenst het artikel verwijderen of het aantal wijzigen.
Verzendkosten en administratiekosten €. 6,75 worden berekend bij bestellingen onder het bedrag van €.100,00 incl.BTW. Bestellingen Boven €.100,00 incl BTW, worden geen kosten in rekening gebracht.


2. Jouw gegevens
In stap 2, het bestelproces, hebben wij jouw gegevens nodig om jouw bestelling te leveren.
Hier kun je jouw gegevens controleren en eventueel aanpassen.


3. Bezorgwijze
In stap 3 kun je het afleveradres aangeven. Dit kan zowel het factuuradres zijn of een ander afleveradres.
Voor een ander afleveradres worden er geen extra kosten berekend.


4. Betalen
In de laatste stap kies je de betalingswijze. Er is een ruime keuze uit gratis, betaalmethodes. Na het afronden van jouw bestelling ontvang je per e-mail een orderbevestiging. In de orderbevestiging kun je een overzicht vinden van jouw bestelling.


Let op! 

  • Artikelen toevoegen aan een reeds geplaatst order is helaas niet mogelijk;

  • Telefonisch bestellen is in principe niet mogelijk;

  • Producten ophalen is wel mogelijk, mits op afspraak;

  • Wij voeren geen winkelactiviteiten op het adres van het pand;

  • Zelf je order annuleren is niet mogelijk, neem alsjeblieft contact op met de klantenservice.

Garantie en Non-Conformiteit


Algemeen
Elk artikel van Bakker’s Quality Products vof voldoet aan de hoogste eisen van kwaliteit en degelijkheid en dient  te doen wat er van verwacht mag worden. Mocht er onverhoopt bij normaal gebruik het artikel gebreken vertonen, dan wordt deze door Bakker’s Quality Products vof kosteloos hersteld. Hierbij kan sprake zijn van vervanging of reparatie: dit ter beoordeling van Bakker’s Quality Products vof en de fabrikant. De garantie omvat fabrieks- en/of materiaalfouten. Uiteraard valt normale slijtage niet onder de garantiebepaling.  Tevens kennen producten verschil in levensduur en kwaliteit. Bakker’s Quality Products vof is altijd eerste aanspreekpunt  in geval van garantie-afhandeling en zal indien noodzakelijk, contact onderhouden met leveranciers. In uitzonderlijke gevallen zal, na overleg, rechtstreeks contact met een leverancier kunnen plaatsvinden.

Garantie voorwaarden:
- Bij een ongegronde klacht komen de gemaakte kosten voor rekening van de consument;
- Indien een klacht gegrond is, dan wordt het artikel (gedeeltelijk) gerepareerd of (gedeeltelijk) vervangen of (gedeeltelijk) gecrediteerd;
- Een artikel, welke voor garantie beoordeling teruggestuurd wordt 
moet schoon en droog zijn.
- Onder andere vochtige/vieze dekens, laarzen, behaarde scheerapparaten, etc. worden niet in behandeling genomen.
- Artikelen die zichtbare transportschade vertonen worden, mits binnen twee werkdagen gemeld met foto van schade, per ommegaande indien mogelijk, vervangen door een nieuw dan wel vervangend product. 

Er kan geen aanspraak worden gemaakt op garantie bij:
• Beschadiging door opzet, of door nalatigheid;
• Ondeskundig gebruik of nalatig onderhoud;
• Normale slijtage en producten van rubber;
• Gloeilampen en verlichting nadat deze in gebruik zijn genomen.
• Beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing;
• Schade die aangebracht is door natuur, mens of dier vallen niet onder de garantie (zoals o.a. bliksem schade).

Garantie termijn
Bakker’s Quality Products vof geeft minimaal een jaar garantie op de door haar geleverde artikelen. De factuurdatum geldt als ingangsdatum voor de garantie. Voor sommige artikelen geldt een langer garantietermijn zoals bijvoorbeeld diverse afrasterartikelen waarbij 3 jaar garantie geldt. Indien binnen de garantietermijn een klacht gegrond is, komen de verzendkosten voor rekening van Bakker’s Quality Products vof (m.u.v. zendingen van en naar het buitenland).

Garantie Paardendekens
Schade als gevolg van geweld van buitenaf (zoals spijkers, schroeven, paardentanden, schuren of trekken) valt niet onder de garantie.

Garantie zolen
Zolen slijten, wanneer het profiel versleten is, moet de zool vervangen worden. Als dit niet tijdig gebeurd, is er kans op een breuk. Versleten zolen betekenen niet het einde van jouw laarzen, want in veel gevallen kunnen ze door een goede schoenmaker gerepareerd worden. Wanneer er een vakkundige reparatie is uitgevoerd, kun je in veel gevallen weer de laarzen gebruiken zoals voorheen. Zolen vallen helaas niet onder de garantie.

Waterdichtheid
Voor elke outdoor deken geldt dat u er rekening mee moet houden dat er water in de deken kan binnendringen langs de randen en stiksels. Ook is het mogelijk dat er bij hevige regenval een aanzienlijke hoeveelheid water langs de nek van het paard de deken binnendringt. Het zogenaamde inregenen.

Dekens met een matig ademend vermogen kunnen op dagen met een hoge luchtvochtigheid aan de binnenzijde klam worden, waardoor het lijkt dat de deken niet waterdicht is. Maar de deken kan dan de overtollige warmte niet snel genoeg afvoeren, waardoor er condensvorming aan de binnenzijde van de deken ontstaat. In bepaalde omstandigheden kan de binnen voering van een deken, nadat deze van het paard verwijderd is, klam of zelfs nat worden. De deken heeft dan overtollig vocht opgenomen, wat normaal gesproken verdampt door de warmte van het paard. Omdat de deken op dat moment van het paard verwijderd wordt, wordt het verdampingsproces gestopt. De damp wordt dan weer vocht, waardoor de binnen voering klam of nat wordt. Witte vlekken op de binnen voering zijn een overduidelijk signaal dat de deken te warm is. Je paard heeft dan gezweet onder zijn deken. Dekens die te vaak en te warm gewassen worden verliezen hun waterafstotende en ademende eigenschappen, bovendien krimpen ze en kunnen de naden makkelijker loslaten.

Garantie buiten Nederland
Producten die voor garantie in aanmerking komen maar in het buitenland in gebruik zijn kunnen in overleg geretourneerd worden. Zowel de kosten voor toezending naar Bakker’s Quality Products vof als de retour zending naar de klant zijn echter voor rekening van de eigenaar van het artikel.

Bovenstaande garantie geldt naast de wettelijke rechten, welke van toepassing zijn op consumenten. Raadpleeg voor meer informatie onze algemene voorwaarden

Betalingsmogelijkheden


Bij Bakker’s Quality Products vof is het mogelijk om op een aantal verschillende manieren te betalen:

Bakker’s Quality Products vof maakt gebruik van een paymentprovider genaamd Sisow en iDEAL, die alle binnenlandse/buitenlandse betalingen voor Bakker’s Quality Products vofbundelt.
Hierdoor wordt jouw betaling bancair veilig afgehandeld en gekoppeld aan jouw order. 
Bakker’s Quality Products vof Bakker’s Quality Products vof kan door deze koppeling alleen de betaling van een specifieke order aanpassen/terugbetalen en heeft geen verdere toegang of inzicht tot andere informatie betreffende jouw bankrekening. Dit kan betekenen dat Bakker’s Quality Products vofvoor terugbetaling jouw Iban en Bic code apart moet opvragen. Wij bewaren geen bankgegevens bij Bakker’s Quality Products vofdus opvragen kan vaker plaatsvinden. Veranderen van een rekeningnummer voor terugbetaling is helaas niet mogelijk.

Bakker’s Quality Products vof hanteert voor betaalde betaalmethoden geen prijsstelling die gebaseerd is op de kostprijs van de betaalmethode, zijnde: abonnementskosten, vaste fee, omzet gerelateerde fee, en kosten die resteren bij annulering. Dit als gemiddelde over alle orders en niet toegerekend naar een specifieke order.

1. iDEAL (Gratis) 
Veilig betalen met jouw pinpas.
Na het plaatsen van uw bestelling word je automatisch doorgelinkt naar jouw eigen bank (internet bankieren).
Daar betaal je in jouw eigen, vertrouwde omgeving. Zie voor meer info zie: 
www.ideal.nl.

2. Sofort Banking (Gratis)
SOFORT Banking behoort tot de online direct-overschrijvingsmethodes. Het werkt op basis van het beproefde Internetbankieren. Het voordeel is echter: u hoeft zich niet te registreren of een virtueel account, een zogenaamde e-wallet, aan te maken. Bij SOFORT Banking gaat het om directe overschrijvingen. Hiervoor selecteert u bij het online winkelen simpelweg SOFORT Banking als betalingsmogelijkheid. U wordt vervolgens automatisch naar het beveiligde betalingsformulier geleid. De overschrijvingsgegevens worden automatisch overgenomen, zodat u slechts uw bank hoeft te selecteren en uw vertrouwde gegevens voor Internetbankieren hoeft in te voeren. Vervolgens geeft u de overschrijving met een bevestigingscode vrij. De gegevens worden gecodeerd aan uw rekening voor Internetbankieren overgedragen. Uw webshop ontvangt een bevestiging in real-time dat u de overschrijving bij uw Internetbankieren in opdracht hebt gegeven en kan de bestelling direct verwerken. Hierdoor kan de webshop uw artikelen snel leveren.


3. Contant betalen bij afhalen(Gratis)
Jouw order wordt in behandeling genomen na ontvangst van jouw email met adresgegevens geldig telefoonnummer. Als uw bestelling klaarstaat wordt u geïnformeerd en afgesproken wanneer het pakket door u kan worden afgehaald. U betaald contant bij afhalen van uw bestelling.
Let op! De verwerking hiervan is enkele werkdagen langer dan andere betaalmethoden.


4. Rembours verzending ( kosten €. 20,00 per zending. )


Voor buitenlandse betalingen (Gratis):

1. Mister cash

2. Sofort Banking

Let op! Alle prijzen in de webshop, aktiefolders en catalogus zijn incl. BTW.

Levertijden
Bakker’s Quality Products vof heeft ruim 75.000 producten in het assortiment. Door het grote aantal kunnen wij helaas niet alles altijd op voorraad hebben.

Levertijden per product
Ieder product in onze webwinkel kunnen wij normaliter binnen 5 werkdagen weer op voorraad hebben . Vanaf het moment dat wij na jouw bestelling jouw betaling hebben mogen ontvangen gaat de levertijd in. Bij uitgestelde betaalmethoden, zoals eenmalige machtiging of vooruit betalen, kan dit afwijken. Wij reserveren geen producten tot de betaling definitief is. Hebben wij het product niet op voorraad, maar kunnen wij het wel voor je bij onze leverancier bestellen; dan wordt u op de hoogte gehouden van de te verwachte levertijd.
Wanneer wij een product wel ons assortiment hebben opgenomen, maar niet geleverd kan worden, doordat deze tijdelijk uitverkocht is, staat er bij het product 'tijdelijk niet leverbaar'. Het product kan dan wel weer terug op voorraad komen, maar kan dit enige tijd duren. 

Directe leverbare producten
De voorraadwaardes worden regelmatig ge-update. Deze indicatie is hierdoor voor 90% juist. Echter kan een artikel door meerdere mensen tegelijk besteld worden, waardoor deze informatie niet altijd volledig en direct bijgewerkt is. Ook kan het zijn dat bij een bestelling van meerdere aantallen, de voorraad niet toereikend is. Wanneer dit laatste het geval is, komt er een pop-up naar boven waarin aangegeven wordt welk aantal wel direct leverbaar is, zodat je eventueel het aantal kan aanpassen.

Vandaag bestellen is binnen 3 tot 5 werkdagen verstuurd!
Bakker’s Quality Products vof biedt een service dat je bestelling zo snel mogelijk in huis is.

Voorwaarden:
- Alle bestelde artikelen dienen ‘Direct leverbaar’ te zijn;
- Je betaalt met iDEAL;
- Je bestelt op werkdagen;
- Alleen binnen Nederland;
- Niet voor grote en zware artikelen zoals; kruiwagens etc.

Let op! Bestellingen worden van maandag t/m vrijdag verzonden.

Producten met een levertijd
Wij krijgen dagelijks nieuwe producten aangeleverd. Per leverancier is echter de levertijd verschillend. Helaas komt het in uitzonderlijke gevallen voor dat producten achteraf helemaal niet meer leverbaar blijken te zijn. Je wordt hier, zodra dit bij ons bekend is, direct van op de hoogte gesteld via de mail. Wij adviseren jou dan ook om 
Bakker’s Quality Products vof toe te voegen aan de veilige lijst  van je mailbox. Wanneer je reeds de bestelling geplaatst hebt kun je bij de actuele orderstatus van jouw bestelling de levertijden nagaan.

Deelleveringen
Je kunt ervoor kiezen een bestelling die een langere levertijd heeft gekregen dan op moment van bestellen, alvast gedeeltelijk te laten versturen. Dit zonder meerkosten. Je kunt er ook voor kiezen om een alternatief product voor het niet voorradige product aan ons kenbaar te maken waardoor wij je bestelling spoediger kunnen toezenden.

Herroepingsrecht

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Gedurende deze termijn kunt u datgene met het product doen wat redelijkerwijs nodig is om het product te beoordelen. Het is toegestaan het product uit te proberen zoals u dat ook in een fysieke winkel zou doen. Daarbij kunt u het product uit de verpakking halen, tenzij de verpakking een verzegeling bevat. Heeft u meer gedaan dan nodig was om het product te proberen, dan kunnen wij u daarvoor kosten in rekening brengen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u, of een door u aangewezen derde anders dan de vervoerder, het product in bezit heeft gekregen. Als u in één bestelling meerdere goederen met verschillende levertijden heeft besteld, verstrijkt de herroepingstermijn 14 dagen na de dag waarop u het laatste product of onderdeel heeft ontvangen. Op het moment dat u met ons een regelmatige levering van producten bent overeengekomen verstrijkt de herroepingstermijn 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, het eerste product fysiek in bezit krijgt. Om gebruikt te maken van uw herroepingsrecht verzoeken wij u om ons een e-mail, al dan niet met inbegrip van het modelformulier, sturen via info@bakkersqualityproducts.nl. Binnen uiterlijk 14 dagen na het sturen van de e-mail dient u de producten terug te sturen Wij verzoeken u het product zoveel als mogelijk in de originele verpakking te retourneren.

Terugbetaling

Nadat u gebruik heeft gemaakt van uw herroepingsrecht ontvangt u uw volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele leveringskosten voor de heenzending, binnen tien dagen na ontbinding terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee u betaald heeft, tenzij u een andere methode met ons afspreekt. U draagt zelf de kosten voor de retourzending. Afhankelijk van de grootte van de bestelling zullen deze kosten variëren van €.25 tot €.200.

Uitsluiting herroepingsrecht

Het herroepingsrecht is uitgesloten voor:Voor hygiëne

producten waarvan de verzegeling is verbroken, zoals Diergeneesmiddelen, zalf, champo's,

voedingssupplementen.Door hier te klikken kunt u gebruik maken van het europese herroepingsformulier

Klachten

V: Ik heb een klacht en hoe kan ik deze bij Bakker’s Quality Products melden? 
A: U kunt dat doen d.m.v. telfonisch contact op te nemen met 035-5826223, dan krijgt u direct antwoord op de klacht. Of u zend een e-mail naar 
info@bakkersqualityproducts.nl , na ontvangst van uw e-mail met klacht(en) proberen wij het zo snel mogelijk te verwerken, en uiterlijk binnen 5 werkdagen u te beantwoorden.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag www.sgc.nl

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.